Tuesday, March 27, 2007

The Paper II // A papír II


I like to use blocks rather then papersheets, because I paint in small size and a big amount. My favourite is Fabriano's watercolour studio 200 gm/m2,colled pressed, 24 x 32 cm, and there is a 75 sheets version. Most of the blocks have 20 sheets.
For some special pictures, when I use lots of water I use 300 gm heavy paper, I need to use more paint in this case.
I need to strech the papers usually, but some of the blocks the sheets are glued togeather, so You don't need to.

Általában akvarelltömböt használok, ez azért van, mert leginkább kisméretben de nagymennyiségben termelem a képeket:)
A számomra leginkább bevált termék a Fabriano gyártótól a Studio névre hallgató sorozat 200 grammmos 24x32 centis és ami a legfontosabb, 75 lapos verziója. Ez jó sokáig kitart. A legtöbb tömb 20 lapos (nem is értem!). Minél több lap van egy tömbben, annál biztosabb h. nincsenek körberagasztva a lapok, így magam feszítem fel ôket.
Ha sok vízzel való gyötrést igénylô képet készítek, akkor 300grammos papírt használok, ilyenkor jóval több festék fogy.

No comments: